Det finns en mening med allt som sker!

Idag har jag inte gjort så vidare mycket. Sov till fem i elva eller något och efter det käkade jag frukost. När jag var klar med det gick jag ut och hämta posten i hopp om att hitta nya VeckoRevyn där och vad hittar jag inte? Jo, nya VR. Så då sätte jag ut dynorna och slängde mig i soffan och började läsa den. Som en paus i mitt läsande åkte jag ner till stan och lunchade med mamma. Sen så efter det hade jag handlat mig lite godis och fortsatte att läsa VR när jag kom hem. Innan träningen sen så tog jag mig en power nap.

Frida kom förbi en liten sväng nu ikväll för att hämta upp sitt USB minne. Hade lagt över en massa bilder åt henne och sedan så blev det att jag lade över lite låtar när hon ändå var här :) Hon hade klippt sig också. Det var jättefint, men det var inte riktigt som hon tänkt sig. Innan hon klippte sig hade hon väldigt långt hår, längre än mig och sedan så igår när hon klippte sig bad hon frisören ta 5 cm, men hon hade tagit 20 cm. Så hon var väl inte så glad, men som Frida och jag sa: Det finns en mening med allt som sker!

Kommentarer
Postat av: mowgli

hej skorpan!
oj! de va
mycket!!
ja måste höra om festen när vi träffas nästa gång, och jag får jobba på arvika :D:D
ha en underbar sommar!!

2007-06-12 @ 23:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback