Chao!

Vid denna tid imorgon befinner jag mig i Spanien, närmare bestämt San Pedro. Det finns bara ett ord för detta och det är: underbart!

Träffade Lollo i stan idag och vi var och fikade bland annat. Fikade på Waynes Coffee och det var riktigt gott. Förutom att min islatte inte riktigt föll mig i smaken. Så jag köpte mig en smoothie sen istället, haha. Vi pratade en massa som vanligt, kikade i affärer och träffade även Hanna när vi var på vår runda. När vi fikade så berättade jag att jag ska till Taize (Frankrike) i höst. Då kom det även fram att Lollo också ska dit. Efter det sa hon att hon ska dit på novemberlovet och det är ju då jag ska dit! Så vi kommer att träffas där. Kommer att blir otroligt roligt. Det måste fasiken varit ödet som fört oss samman ;)

Som ni inte undgått så åker jag till Spanien och kommer att stanna där i två veckor fram över. Kommer hem den 5 juli. Under dessa två veckor kommer det nog inte bli något bloggande, men ska försöka att besöka ett internetcafé som jag vet finns i byn för att kolla mailen. Man kan ju inte bli helt isolerad från omvärlden ;) 
Nu avslutar jag detta inlägg med något så käckt som: Chao, hasta luego!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback