Alla åker ifrån mig

För en liten stund sen så packade jag klart så det enda som ska göras är att göra en pastasallad och fräscha till mig genom en dusch. Det jag kommer att åka i bli nog min Hunkydory kofta, vitt linne, korta jeans och det lutar åt de vita Conversen, men det  kan ändras.
Imorses åkte Frida till Englad och ska vara på språkresa i 3 veckor. I onsdags så åkte Johan iväg till USA och ska vara där i 5 och en halv vecka om jag inte minns fel. Clare åkte iväg i onsdags hon med, på seglarläger. Alla bara åker ifrån mig, men jag ska väl inte säga något. Jag åker ju själv iväg idag. Måste fixa det sista nu. Om jag inte skriver mer innan jag åker så får ni ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha det så bra, och lycka till! Det kommer äkert gå jätttebra :) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback