8 juni - Underbar dag

Gårdagen var verkligen underbar! Visst, det var inte lika underbart att inse att man inte kommer att träffa klassen fem dagar i veckan från klockan 8.20-15.20 någon mer gång, men kvällen var i alla fall underbar.

Skolavslutningen höll på en timme ungefär och "You can't hurry love" som vi sjöng gick väldigt bra, kändes kanon efteråt. När avslutningen var över så gick vi in i klassrummet och åt jordgubbar, vaniljglass och till det drack vi cider. Under den tiden vi var i klassrummet, även föräldrar var där, kom det både skratt och gråt. Ena stunden kunde jag skratta och nästa gråta. När vi suttit där och umgåtts ett tag så tog vi kort, kramade varandra och fick våra betyg. Jag fick MVG i svenska och är otroligt glad över det! Så nu har jag 4 MVG, 1 G och resten VG. Är väldigt nöjd.

Fick en berlock som jag kan ha till mina Tomas Sabo armband och halsband. Blev väldigt glad och jag fick den från släkten i Stockholm plus mami, papi, mormor och sedan kommer jag inte ihåg om det var ifrån min moster med familj också. Fick även en väldigt söt nalle av mamma och pappa istället för ros. Fick även tre rosor. En av Frida, Saki och Salamaah och Hanna.

Efter avslutningen gick mamma, Johan och jag ner till stan. Där köpte vi studentpresent till två stycken och sedan åt på Thai Silk. Det var väldigt gott. Efter det bar det av hem och då duschade jag av mig. Duschade på morgonen också, men vad så sjukt varm. Kände mig helt klibbig. Så det svidades om inför kvällen. Hade samma kjol som på avslutningen, men svart istället för vitt linne samt lite andra smycken. När jag gjort det och packat väskan till Frida så uppvaktade jag min halv kusin som tagit studenten snabbt och sedan så åkte Hanna och jag till Frida.

Från Frida sen så gick vi till David där det vankades fest. Vi gick en omväg och småglin lurade in oss på fel gata, men vi kom fram till slut. Väl där var det verkligen underbart kul och de flesta från klassen var där. Det är många minnen från igår som jag kommer att minnas. Några smaskiga detaljer kommer jag inte att skriva här ;)  Finns även en hel del roliga bilder, men de lägger jag nog inte ut här. Kanske någon enstaka kommer, men vi får se.
Som sagt kvällen var väldigt lyckad!

Vet ni vad? JAG HAR SOMMARLOV!


Kommentarer
Postat av: Hanna

hahaha, jag vet några smaskiga detaljer :P Det var verkligen en helt underbar kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback