5 juni

Har precis lagt lillkillen så att han får sova lite. Han var jättetrött, men ville inte alls sova. Man vet ju själv hur man känner det ibland. Till slut så somnade han, klappade honom på kinden och satte igång speldosan och efter det hördes ett snark. Man smälter verkligen när man ser han. Han skiner jämt upp som en sol när man träffar honom, men ibland är han lite busig och bits. Han bet mig i kinden innan när vi lekte lite. Han blir lite små busig när han är trött. Det känns när han bits, men det gör ju inte direkt jätteont. Hade varit snyggt med ett bit märke i kinden nu när det är niornas avslutningsfest ikväll. Jag hoppas att det blir en lyckad kväll. Det värsta är att man inte vet vem man ska ha till bords, men det löser sig. Man ska ju inte sitta där hela kvällen.
Nu måste jag nog faktiskt ta och duscha innan Leo vaknar. Annars kommer jag nog inte hinna.
Dagens I-landsproblem är vad jag ska ha för frisyr. Det får jag tänka på i duschen.
Chao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback