3 juni

Vädret har varit helt underbart idag. Strålande sol och varmt har det varit. Har faktiskt inte solat, men har varit ute och lekt lite med Leo och lite sådär. Tog mig även en välbehövlig power nap.
Till middag åt vi grillade kycklingfiléer och lite annat smått och gott. Nu så har vi precis druckit lite te och ätit glasstårta och myst. Det var verkligen varit en mysdag, sådana behöver man unna sig ibland.

Imorgon så är det fotbollsturnering som gäller. Som ni säkert vet så suger jag på fotboll, men är med för skojs skull. Så imorgon bitti måste jag leta fram lillebrors gamla fotbollsskor, eller om jag gör det nu. Lika bra kanske. Efter fotbollsmatcherna imorgon så ska Hanna och jag sola. Sedan så ska jag träna från kl. 17-18. Den ändrades från tisdag till imorgon.

Nu är det sista veckan i skolan. Imorgon är det som sagt fotbollsturnering, tisdag ska vi till Pickesjön och på kvällen niornas fest. Onsdag är ju alla lediga, på torsdag ska vi bara städa och sedan på fredag morgon slutar vi. Känns ofattbart. Det är bara 2 och en halv vecka kvar tills vi åker till Spanien också. Underbart säger jag bara!

Nej, nu måste jag in i duschen. Har tänkt att ta en dusch länge, men har aldrig kommit till skott. Så det är bara att hoppa in i duschen nu och sedan krypa till sängs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback