20 juni

Klockan är bara elva och jag har redan hunnit hänga ut en massa tvätt, samt tvätta en maskin tvätt. I vanliga fall så brukar jag sova vid denna tiden. Så jag är ganska stolt över mig själv ;) Idag ska jag vara med Lollo, hon skulle höra av sig vid tolv ungefär, så då får vi bestämma vad vi ska hitta på. Måste komma ihåg att posta ett brev till Frida som jag lovat, papper till Saltsjöbadens församlig samt ett annat papper. Får inte glömma av detta.

Jag som hade tänkt att komma igång med träningen denna vecka lyckades inte så bra. Det är bara för att jag har haft fullt upp med att packa och sådär, men efter Spanien då jäklar ;) Synd att jag bara är hemma två veckor och sedan åker iväg på konfan sen. Då tror jag inte att det blir tränat så mycket. Jag ska nog försöka att ut och springa någon gång, men det vet man inte hur det blir med den saken. I Spanien så kommer jag nog inte gå ut och springa någonting, men det är gör inget eftersom vi kommer röra oss mycket ändå. Vi kommer nog gå en hel del och det är bra träning det med. Nu låter det som om jag verkligen måste träna en massa, men så ligger det inte till. Jag gör det för att hålla upp den kondition jag skaffat mig under hösten och våren, samt för att jag tycker det är skönt att röra på mig. Förra sommaren tränade jag ingenting. Det var väldigt skönt eftersom jag tränar 4 dagar i veckan annars. Nu denna sommaren vill jag träna lite i alla fall, men kroppen behöver också vila efter all träning under året.

Nej, nu ska jag hitta på lite annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback