1 juni

Jösses, vart tog maj vägen egentligen? Har inte ens tänkt på att det är juni förens nu. Idag har det varit hålligång hela tiden känns det som.

Först så hade vi ett Friskis & Svettis pass klockan halv 11, var så hurtig så att jag gick dit, tog 15-20 min ungefär. Passet tog verkligen på krafterna och det var ett tag sedan jag var så slut. Under passet när vi stretchade frågade jag Frida som låg lite längre bort om jag var röd i ansiktet. Då pekade hon på sina klarröda byxor och då förstod jag att det var jag. Måste varit en härlig syn för de andra, tur att det inte finns speglar i hallen. Efter passet så duschade alla och bytte om. Efter det så bar det av till skolan. Lollo, Vickan och Frida gick tillbaka till skolan medans jag åkte buss. Får man busskort gratis av skolan så är det klar att man utnyttjar det ;) Jag var helt slut också och då kände jag att buss var det enda alternativet för mig.

I skolan åt vi lunch och efter det fick man välja om man ville ha bild eller slöjd en timme, jag valde slöjd. Sedan så var dagen slut. Slutade klockan 14. Efter det så åkte Hanna och jag ner till Sunhouse och solade, det var skönt.
Så nu sitter jag här och borde ta att röja upp i mitt rum eftersom släkten från Sthlm kommer och vissa ska sova i mitt rum. Men innan dess måste jag käka!


Kommentarer
Postat av: mowgli

du skulle valt bild XD
när jag hade hämtat vattenfäger och ett glas vatten slängde hanna ut med handen mot mig så att vattnet flög över hela salen och alla fäger tappade jag!! smidigt hanna! XD
"de där två" (ja tror du vet vilka...choffes syrras kompis) är inte helt normala. skattade asmycket!! aja, ha det gött i helgen!!!
pussar

2007-06-01 @ 19:28:41
Postat av: Hanna

hahaha, det var faktiskt inte meningen XD Jag vet inte riktigt vad jag tänkte på utan jag bara slängde ut armen och så kom du där med ett glas vatten XD men men, det var kul i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback