Två underbara veckor

De senaste två veckorna när jag kollat ut genom fönstret har det varit strålande sol. Vad ser jag när jag kollar ut genom fönstret nu här hemma? Regn, grått, och blött. Känns nästan som höst och inte sommar. Blir att man börjar fundera på hösten, men jag vill genast slå bort tankarna. Vill inte tänka på hösten, det är ju sommar nu. Sommaren har ju bara börjat!

De två veckorna i Spanien var som jag sa helt underbara. Bättre hade det inte kunnat att bli. Strålande sol 30-35 grader varje dag, mycket sol, bad och givetvis shopping. De timmar som inte ägnats åt sol och bad, ägnades till shoppa, promenader på kvällarna och mer. Även några besök i Puerto Banús som är helt otroligt. Längs med hamnen finns alla dyra märkes butiker som du kan tänka dig. Gucci, Burberry, D&G, Versace, Fendi och Jimmy Choo är bara några av dem. Längs med hamnen finns även en lång rad med lyxyatcher. Två kvällar och en dag spenderade vi där. Vi var även i några andra städer.
 
Två veckor var verkligen perfekt. En vecka känns alltid för lite, men efter två var man ganska mättad. Fast jag kan väl inte påstå att jag skulle tackat nej till att vara kvar en vecka till. Sitta vid poolkanten, dingla med benen i vattnet, läsa en bra bok och samtidigt bättra på bränna är en otroligt bra kombination. Ligga vid poolen, känna solen gassa på en och bada i poolen är inte fel det heller.

Som ni säkert förstår så shoppades det en hel del där nere. Det som shoppades var:
rouge och läppglans från Sephora
fyra par skor, varav ett par som jag ska få i födelsedagspresent
tre klänningar, två av dem ska jag få i födelsedagspresent
orange sjal, är helt inne på oranget nu
snäckarmband
världens sötast mysbyxor
underkläder

Samt lite andra saker som jag ska få i födelsadagspresent. Perfekt att köpa saker där nere eftersom det finns så otroligt mycket fint! Kan ha glömt något jag köpte.

Nu blir det att äta tacos med mami, papi och morfar.

P.S Jag kan meddela att det tar tid att läsa ikapp massa bloggar och sedan svara på mail. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback