Mormor lik Per Gessle?

Igår när jag satt och kollade på Allsång på Skansen så var Per Gessle med och då märkte jag en sak. Han är väldigt lik min mormor. Mamma och pappa bara skrattade när jag sa det, men det är sant. Måste upplysa mormor om det idag. Det är nog bättre att säga att Per Gessle är lik mormor än att mormor är lik honom, haha. Ska träffa henne idag. För Lotta, Calle, Johan, mamma och jag ska på Diggiloo.
Usch, jag börjar att känna mig 50 år äldre än vad jag är. Sitter hemma en lördagkväll och kollar på Sommarkrysset och repris av Allsång på Skansen. Sen till råga på allt städade jag idag och sedan Diggiloo ikväll. Om jag nu hade varit den den äldre dam som jag känner mig som. Så skulle jag nog vara överlycklig för att komma ut och se Diggiloo idag och ta på med regnkläder med ett sant nöje. För i detta väder behövs det, men jag skippar nog regnkläder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback