Jolina

Igår var jag ju som sagt ute på jeans letande. Jag ger nu ett råd som lyder; Prova aldrig jeans i värmen! Speciellt inte om de är i den tajtare modellen.

Efter att ha kikat runt i ett flertal butiker så slutade min jakt inne på Jolina, där jag sett Tommy Hilfiger jeansen. Jeansen fanns bara i 28-34, så jag prövade dem, men de var förstora i midjan. Har egentligen 27-34, men de hade inte ens fått in jeansen i den storleken. Det var synd för att de var riktigt snygga. Mamma och jag kollade på lite olika jeans där inne, men frågade om hjälp istället. Det var verkligen hjälp med stort H som jag fick. De två yngre tjejerna som jobbade där igår var otroligt hjälpsamma och jättegulliga. De sprang fram och tillbaka med jeans från alla möjliga märken. Slutligen så blev det ett par Filippa K jeans som var finast på, men innan dess så fick jag ögonen för en jättefin Tommy Hilfiger klänning. Så jag stod i valet och kvalet om jag skulle köpa jeansen eller klänningen för pengarna jag fått av mormor. Frågade den ena tjejen om råd och hon tyckte klänningen, mamma och jag med. Så den blev det. Den hade nyss kommit in och var höstens. Kom inte ut där ifrån med bara klänningen utan det blev ett par jeans också. Ett par från märket "Lord Richards", ett märke jag inte kände till sen tidigare faktiskt. De är mörkblå i färgen och ska få bland annat dem av mamma och pappa i födelsedags present. Bad en av tjejerna som jobbade där att skriva upp modellen på Filippa K jeansen ifall jag vill köpa dem i höst sen.

Jolina är verkligen en av de butikerna i stan som håller högst klass. Man får otroligt bra service och de har grymt mycket snygga kläder. De finns ett stort och bra urval av märken.
Fick ju mina kläder inslagna och det var verkligen klass på inslagningen också. Inte alls sådär halvhjärtat gjort som många butiker gör. Återigen så märker man att de har hög klass.
Mitt emot så finns kill/herr butiken Joel och när man varit inne där någon gång så ser man att de har otroligt mycket snyggt också. Nästan så att man skulle vilja vara kille ibland, inte riktigt, men bara för att det finns så sjukt mycket snyggt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback