Anna, Lollo och Elisabeth

Förresten så var inte inlägget under det som jag skrev igår. Utan det andra inlägget handlade om hur otroligt roligt det var att träffa Anna igår, som alltid. Sedan även att jag träffade min stekar vän Louises (Lollo även kallad Mowlgi på äldre dar) storasyster Elisabeth på bussen. Brukar träffa henne lite då och då på bussen och hon är alltid lika fabulous. De två systrarna gå inte av för hackor ska jag säga! Båda är hur sköna som helst och otroligt trevliga. Anna, Lollo och Elisabeth är verkligen tjejer alla borde få träffa. Linda med, henne får vi inte glömma! Om du ser detta Lollo så ta åt dig äran! ;)

Kommentarer
Postat av: mowgli

söta söta emma, vet inte var jag skulle va utan dig. någonstans där det är väldigt oglamoröst och utan stekare... <3

2007-08-01 @ 20:26:28
Postat av: lollo och elisabeth

systrarna fab här! vi älskar dig. verkligen. du är bäst. och det är få människor vi ger den komplimangen till så ta åt dig sötnos! (elisabeth) älskar väskan, frisyren och sminkningen (den som typ inte syntes) då jag såg dig på bussen. du lever sannerligen upp till ditt modellrykte ^^ vu funderar på om du är sugen på en gemensam fika?
pusspusspuss

2007-08-01 @ 20:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback