Ändrade planer

Läsning i soffan trodde jag att det skulle bli idag, men jag har inte läst en sida. Blev att jag fastnade här framför datorn istället en lite stund. Sedan så ringde mamma och frågade om jag vill med ner till stan och sola. Det ville jag ju självklart. Så jag gick ner till stan och mötte upp mamma kl. 16. Sen så solade vi och duschade och så där efteråt. Nu bär det av hem på middag till min moster. Johan är redan där eftersom han sovit över där sedan igår. Har invigt min nya jeanstunika från Zara nu. Till den har jag ett par vit och beige randiga tights. Plus en kort marinblå och lite beige dubbelknäppt kofta med ett marint borderi på ryggen. Svårt att förklara, men den är marin inspirerad och köptes när jag var i Spanien i vintras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback