19 juli

Bör nog ta att se över hur många koftor och hoodtröjor jag ska ha med egentligen. Blir väldigt många och det kan ju vara trevligt att ha med något annat än bara koftor och hoodies. Ska ju i och för sig vara borta tre veckor, men så många som jag tänkt ha med mig nu behövs nog inte. Det svåra blir ju inte att ta bort några, utan vilka. Ja, ja det löser sig alltid.

Skulle ju skaffat ett ID kort innan jag åkte till Strömstad, men så blev det inte. Jag hade hoppats att det bara skulle ta max två veckor, men det tar upp till fem veckor. Så jag skulle ändå inte få det innan jag åkte till Stockholm. Så det blir när jag kommer hem från konfan som jag fixar ett.

Strax ska jag ta att hoppa in i duschen för att jag ska ner till stan och fika med Anna om en timma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback