18 juli

Idag så kommer Linda hem till mig. Hon skulle ta bussen som gick kl. 13 hemma från sig så hon är väl hos mig vid 14-tiden eller något. Ska bli himla mysigt, har inte träffat henne på ett bra tag, så nu tog vi oss i kragen och bestämde att vi skulle träffas. Kommer ju inte klara tre veckor annars.
By the way så ska Linda och jag träna en fortsättningsgrupp i cheerleading till hösten, men jag kommer ha kvar min dansgrupp också. Tydligen så är jag otroligt omtyckt av både föräldrar och barnen. Fick ett brev hem i veckan med ett presentkort på 200 kr på Åhlens av två av tjejerna i dansgruppen. Då blir man väldigt glad.

Nu ringde Linda och sa att hon kommer tidigare så jag ska in i duschen och fräscha till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback