"Jag är vild och vacker"

Igår var en ganska kul dag i skolan. Det vr inte kul att gå till skolan och inte så värst kul under dagen, men eftersom man har så underbara vänner så blev den kul.

Hela dagen börjades med att Hanna kom som vanligt till mig på morgonen och vi gick tillsammans till bussen. Det regnade, som vanligt med andra ord. Jag orkade inte ta något paraply så jag åkte snål skjuts på Hannas. Vi hade det liksom inte riktigt över huvudet utan det såg nästa ut som en sköld framför oss, så vi såg inte riktigt vart vi gick. Jag hade lite koll och såg att det kanske bara var 30 cm kvar till vi skulle gå in i en bil så jag vek av åt sidan, men det gjorde inte min kära vän Hanna. Hon fortsatte gå, men stannade 5 cm framför bilen. Skrattandes fortsättade vi att gå till bussen.

När vi hade haft slöjd på morgonen så sjöng jag "And I walk back down" (vilket jag bokstavligen gjorde) samtidigt som jag gjorde det halkade jag på trappkanten och gled på klacken två trappsteg, men som tur är greppade jag tag i Fridas axel snabbt som började skratta som sjutton.

Ja, men lite små olika mer händelser fortsatte dagen. T.ex. "Jag är vild och vacker" och flourspottning (?) xD

Idag slutade vi klockan 11.50 som vi gör varje onsdag, det är verkligen underbart. Så jag tog mig en tupplur när jag kom hem och läst nya VR som landat i brevlådan. Klockan 19.30 är det träning som gäller :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, det var en kul dag XD

2007-01-12 @ 20:46:37
Postat av: Emma

Ja, den var lattjo ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback