2006

2006 - underbart

Året som gått har verkligen varit underbart på alla sätt och vis. Visst det har funnits stunder som det har varit jobbigt, men eftersom det har hänt så bra saker så har det lyst upp allt.

Några av året höjdpunkter:

Sommaren:
Den var verkligen den bästa sommaren ever! En av grejerna som gjorde den till den bästa är konfirmationen.
Det är verkligen det roligaste jag gjort. "Okej, gud va roligt med konfa" tänker säkert många, men den var verkligen grym. Man måste ha upplevt den för att förstå hur underbart det var. Underbara människor och händelser. Jag saknar den tiden grymt mycket. Det är synd att man inte har kontakt med alla, men de man har bra kontakt med är verkligen vänner för livet. Underbara helt enkelt!
Mitt gudbarn föddes också då och han är den underbaraste lille killen på jorden, verkligen mitt allt.

Bra Kompis-resan:
Resan till Auschwitz var verkligen kanon. En grupp med grymt mycket sköna människor. Jag är verkligen väldigt glad att jag kom med i projektet och ångrar inte en sekund att jag sökte.

Lucia:
Att bli skolans Lucia är inte var dag man blir och det är verkligen något jag kommer att minnas.

Spanien resan:
Ja, den resan jag just varit ute på har verkligen varit grym (säger det ordet lite väl ofta). 20 grader och strålande sol många av dagarna, massa shopping, god mat och en del av min underbara släkt som var med (det är inte många som gillar sin släkt, men jag diggar min skarp). Det kändes så himla skönt att på nyårsafton ligga vid poolen och sola (vilket ledde till att jag var kräftröd i ansiktet) och samtidigt veta att vädret här hemma inte var det bästa. Shoppingen var hur bra som helst, så det är självklart att jag inte kom hem tomhänt. Att gå omkring i Puerto Banús och se lyx yachter och fina butiker klagar man ju inte heller på.

Stockholmsresorna:
Under detta året har jag besökt Stockholm väldigt många gånger och det har jag inte tackat nej till. Träffa kompisar och släkten där ifrån är aldrig fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback