Vart ska detta sluta?

Nu ikväll så åt min kära familj och jag en jättegod middag och sedan bänkade vi oss framför TV:n och kollade på en Wallander film. När jag var mitt uppe i filmen slog det mig hur mycket jag älskar att bara vara hemma och mysa med familjen. Hur underbart är det inte att krypa upp i soffan med myskläder, duntofflor och kolla på film med familjen? Nu framställer väl jag mig själv som världens tråkmåns, men självklart älskar jag att parta också! Jag gillar att vara ute och dansa benen av mig och ha galet roligt, men samtidigt tycker jag att det är hur mysigt som helst att bara vara hemma och mysa också. Detta lov har hittills bestått av mycket mys och mer kommer det att bli!

Förresten så blev jag kanon nöjd med håret! Var otroligt skönt att bli av med de slitna topparna. Det blev ungefär 2 cm som åkte av på längden och det kändes faktiskt väldigt skönt. De topparna som var längst på håret rök det mest av, men det gjorde absolut ingenting. Mitt hår brukar tunnas ut när jag klipper mig och de topparna som var längst var så tunna så att de kändes risiga och slitna även fast de inte var så risiga. Så det känns jätteskönt att de är borta nu för att håret känns mycket tjockare nu. Även fast de längsta topparna var långa så såg man inte riktigt det för att de hade tunnats ut så mycket, så nu när de är borta och håret växer så kommer det ser längre ut. Det är i alla fall vad jag inbillat mig, men jag tror att det stämmer, haha.
Mamma tyckte att toningen blev kanon bra och jag kan inte annat än att hålla med. Färgen är ungefär samma färg som Mischa Barton hade det för ett litet tag sedan, då hon hade mörkt hår.

Jag började sticka en halsduk nu ikväll och hade tänkt att fortsätta med den nu. Jag är ingen höjdare på att sticka, men jag försöker, haha. I mina dar har jag börjat sticka flera halsdukar, men ingen har blivit klar. Nu är mitt mål att bli klar med den som jag nyss påbörjat. Tycker det är jättemysigt att sitta och kolla på en film samtidigt som man stickar. Nej, nu kommer jag på mig själv att jag låter som världens tråkmåns. Först älskar jag mysiga hemmakväller och sedan att sticka, vart ska detta sluta? hahaha

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är inte tråkig för att du gillar mysiga hemma kvällar med familjen vännen.
Det gör jag med, man ska kunna veriera och du är inte en TRÅKMÅNS din rumpa :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback