Vaken ett helt dygn

                        
Jag, Lovisa, Sofia & Mickis                    Anders


Det blev visst allt att jag hann med att blogga lite. Sitter nu i mitt kära andra hem på Kungsholmen och det kan inte bli bättre. Är dock väldigt trött eftersom jag gick och lade mig klockan 6.30, vi hade det så himla mysigt och kul så vi kom aldrig till sängs. Det var bara sex av sommarens konfirmander som kom, men bara tre av dem sov över. Det var lite tråkigt, men vi hade det kanon mysigt i alla fall! Vi åt pizza, kollade på filmen Crash, en mysig upplevelsevandring i kyrkan som det så fint kallas och sedan så snackade vi en massa.
Mickis kom förbi en sväng, så Lovisa hon och jag hade tjejsnack, vilket inte var så populärt hos vissa, haha. man märkte att en person blev lite små avundsjuk och ville ge igen det, men det lyckades inte vidare bra.
Anders, Lovisa och jag följde Mickis hem och sedan så blev det vi tre resten av natten. När vi kom tillbaka och skulle joina de andra, så höll de på med någon lek som inte vi fick vara med på, men det gjorde in oss något. Vi tände massa ljus, drack te och pratade i flera timmar Anders, Lovisa och jag. Det var verkligen helt underbart! De andra som höll på med "leken", tror att det var sanning och konsekvens, de frågade minst tio gånger om vi ville vara med, men vi kände inte riktigt för det. Vi hade ju det så himla mysigt så varför gå ifrån det?
Tror det var vid kl. 5, då spräckte Lovisa och jag nollan, haha. Resten är en hemlighet, bara Anders som vet än så länge, haha.

Strax ska jag ner till Västermalmsgallerian en sväng för att jag ska köpa mig en svart polotröja som jag ska ha under en klänning ikväll. Vi som var i Frankrike tillsammans ska hem till Johan, vilket jag nog nämnt. Det ska bli jättemysigt. Det ska bli roligt att träffa alla nu ikväll igen, jag får verkligen inte nog av dem, haha. De är verkligen hur underbara och sköna som helst, det går knappt att beskriva!

Nej, nu ska jag kila ner dit. Kanske hinner mer en powernap innan jag drar iväg? Om jag inte hinner det så blir det i alla fall att jag ska ta en dusch och fräscha till mig, hoppas att jag blir lite piggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback