Systrarna Björnram, detta är till er!

Igår efter midnattsmässan, som var väldigt mysig, så träffade jag ett av de bästa syskonparen jag vet, nämligen systrarna Björnram. Jag har nämnt dem här i bloggen tidigare, men jag kan inte göra annat än att göra det igen!
Elisabeth, den äldsta av dem, hon åker till Paris i början av januari och ska vara där som au pair sedan i höst så flyttar hon till Stockholm. Gissa om Louise, och jag kommer att besöka henne ofta? Lousie och jag har redan smidigt väldigt bra planer! Jag minns inte riktigt när jag lärde kände Elisabeth första gången, men då jag började lära känna henne bra var för ett år sedan. Jag var nämligen modell på modevisningen som hon hade (den var hennes projektarbete). Hon är otroligt rar och är alltid väldigt fashion!
Louise och jag lärde känna varandra i början av högstadiet och sedan dess har vi bara blivit tajtare! Hon är en väldigt, väldigt god vän till mig! Vi har otroligt många roliga minnen ihop och vi fick inte mindre när även hon var i Frankrike samtidigt som mig!
Ni är underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback