Oj, vart tog den här dagen vägen?

Oj, vart tog den här dagen vägen? Klockan har redan hunnit bli över tio... Hur har jag spenderat den här dagen då?
Jo, jag gick upp sent och hade på mig min pjamas lite väl länge. Efter det ringde min själsfrände Clare mig och efter vårt samtal tog jag mig en dusch och satte på mig myskläder. Sedan dess så har jag ätit, kollat på de första fyra avsnitten ur första säsongen av Desperate Housewives och bara glidit runt. Åh, vad jag älskar DH! Jag minns inte när jag började kolla på det, men jag har inte sett de avsnitten som jag såg idag innan. Så jag är i himmelriket när jag ligger under filten i soffan och drömmer mig bort i deras värld, haha.

Imorgon bitti så blir det hair-make over, det kanske dyker upp en före och efter bild, vem vet? Nej, nu ska jag återgå till mitt drömmande om sommaren och våren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback