Nyårsplanerna kirrade!

Nu är nyårsplanerna kirrade och jag börjar bli taggad. Väldigt många har varit taggade inför nyår ett bra tag, men de senaste dagarna har jag inte vara taggad alls. Har till och med övervägt att vara hemma och det är ILLA! Jag har har blivit bjuden på lite olika saker så det är inte det, men jag vet inte varför jag inte varit så exalterad inför nyår. Nu är det i alla fall bestämt att jag ska på tjemiddag med Fanny och några andra tjejer, det ska bli riktigt roligt! Så nu börjar väl tankarna om vad man ska ha på sig. Jag har en LBD (little black dress) hemma så i nödfall så tar jag den. Ska höra lite med Fanny om vad hon tänkt ha på sig, man vill ju inte komma dit alldeles för finklädd och så är de andra inte det, haha.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha det så trevligt gumman (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback