Mys vid brasan

Det blev inte att jag såg hela första avsnittet av Ugly Betty, men hela andra såg jag. Det blev att jag drog fram våra stora sittkuddar och satte mig framför brasan och skrev julkort som jag ska skicka till några av mina vänner. Efter
Ugly Betty, så satte jag mig framför brasan igen med en kopp te och skrev klart korten. Borde tillbringa mer tid att mysa vid brasan för att det är så otroligt mysigt!

Glömde nämna innan att jag faktiskt jobbade idag. Jobbade på mammas jobb med att packa jullådor och prismärka lite (min mamma jobbar inte med det, utan hon jobbar på kontoret). Måste säga att det var riktig kul, så det var lättförtjänta extra pengar i kassan!

Jag tänker inte gå och lägga mig sent ikväll känner jag, det blev alldeles för sent igår och det orkar jag inte. Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback