Laura Ashley anda

Tidigare ikväll så kollade hela familjen på film, det blev en Beck film. Jag minns tyvärr inte vad den hette, men bra var den. Det har varit en otroligt skön dag idag, har nästan inte gjort någonting utan bara glidit runt här hemma. Det har verkligen varit otroligt skönt!

Imorgon så ska vi ner till min faster, som bor i Varberg, på middag. Det var nog ett år sedan som jag var hemma hos henne sist, så det ska bli mysigt att komma dit. Nu lät det som om jag inte träffat henne på ett år, men så ligger det inte till. Min faster är 61 eller 62 år och är otroligt chic för sin ålder. Hon har Seven jeans, skjortor och tröjor från Ralph Lauren, Mulberry väskor och en massa andra otroligt snygga saker. Hennes hus är jättefint, det är i ren Laura Ashley anda.
På tal om Seven jeans, vart har mina tagit vägen tro? Ett par vet jag är i garderoben, men vart är mina favoriter?
Hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback