Kvälls babbel

Åh, min pappa kom in med lite glögg till mig nu, mysigt!

Tidigare ikväll så ringde jag till Sofia och det var underbart att prata med henne, var alldeles för längesedan sen sist! En tanke som slog mig var att jag saknat att höra hennes röst och att det var underbart att höra den igen. Man blir både glad och lugn av att höra den! :) Vi hade i alla fall ett väldigt trevligt samtal, det brukar jag i och för sig alltid ha när jag pratar med henne.

Ikväll har jag tänkt att inte lägga mig alldeles för sent, de senaste kvällarna har jag lagt mig vid två tiden. Vilket har resulterat till att jag sovit till ungefär halv ett och sedan så har man fortsatt att sega hela dagen. Imorgon hade jag tänkt att gå upp vid 10-tiden, vi får väl se hur det blir med den saken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback