Klockan 10

Tro det eller ej, men idag gick jag upp klockan 10. Det var nämligen så att bloggerskan Karolina Skande, även känd som Hotspot pratade om vårens mode. Det kände jag att jag inte ville missa, så jag pallrade mig upp. Jag har hunnit äta frukost och bäddat sängen till och med, i vanliga fall sover jag nu, haha. Det enda som jag inte gjort är att ta på mig utan jag glider fortfarande runt i min turkosa siden morgonrock, på minner om en kimono, men denna är nästan hellång.

Idag är det sista dagen på året och nu under dagen så kommer det att komma upp en resume om vad som hänt under året. Jag har tänkt väldigt länge att jag ska göra det, då får man en överblick om vad man gjort under året. Har även sett att många olika bloggar också verkar tycka att det är en bra grej att resumera året.

Nu börjar jag bli riktigt taggad inför kvällen. Har ännu inte bestämt vad jag ska ha på mig, oooops!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback