Kameleon



Denna låt har jag lyssnat på många gånger den senaste veckan, tycker att den är otroligt skön! En riktig gammal goding! Det som fick mig att börja lyssna på den mycket var att den sjöngs då vi sjöng Singstar på en väns middag när jag var i Stockholm senast. Självklart så hade jag hört låten innan, men det var då vi sjöng den som jag riktigt fastnade för den. Kanske var det för att den sjöngs i ett otroligt bra sällskap?
Den kvällen var riktigt rolig, speciellt när vi sjöng Singstar. Först så var i fyra tjejer i ett lag alltså Mickis, Lovisa, Maria och jag, självklart vann vi. Sedan så bytte vi lag två gånger. Andra gången var Anton, Mickis, Johan och jag ett lag. Tredje gången var det Tobbe, Anton, Johan och jag. Synd att inte Anders jag var i samma lag någon gång. Om jag inte minns helt fel så vann de lagen jag var med i alla gånger, rätta mig om jag har fel. Inom laget så sjöng vi en duett och det var Anton och jag som sjöng den. Vi fick antingen det högsta eller näst högsta betyg som man kan få och då var vi stolta, haha.

Anton & Emma
Anton och jag efter att vi sjungt Singstar. Mitt ansiktsuttryck på bilden är väldigt smickrande. Eller inte...haha! Men det bjuder jag på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback