Julkalender

Ligger just nu i min säng och knaprar lite på chokladen från mina julkalendrar. Jag har glömt av att öppna dem varje dag, så jag har några dagar att äta ikapp, men äta choklad tackar man ju inte nej till. Känns faktiskt lite små hemskt att jag glömt av det, när man var mindre kunde men ju knappt bärga sig för att få öppna nästa lucka. Nu för tiden har jag knappt tid, hinner inte ens kolla på julkalendern (min yngre bror och jag har bestämt att vi ska ha en kväll vi kollar på avsnitten vi missat) . Alltid är det något som jag måste plugga på, som ni säkert märkt väldigt tydligt. Om det inte är att plugga som står på schemat är det något annat. Som tur är så har vi bara en grej kvar i skolan och det är att skriva en novell tills på torsdag, men det är a piece of cake som tur är. Vi har julavslutning på fredag och efter det är jag fri! Detta lovet är nog det som har varit välbehövligast av alla lov jag haft faktiskt, det och novemberlovet.
´
Nej, nu är det dubbelavsnitt av Ugly Betty som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback