Jaha ja, då var det söndag

Jaha ja, då var det söndag och helgen börjar lida mot sitt slut. Denna helg har bara bestått av mys, vilket har varit välbehövligt. I fredags efter julavslutningen med Royal Cheer & Dance åkte Linda med mig hem och sov här, vi hade lika roligt som alltid.
Igår var en fullspäckad dag, först så fikade jag med Lollo vid 13-tiden och sedan klockan 18 så kom min kusin, hennes son och min faster hit. Vi hade nämligen en liten "mini julafton" här hemma eftersom min kusin och hennes barn åker till Bali över jul. Det var riktigt mysig kväll med god mat. 

Det som jag ska göra resten av eftermiddagen/kvällen är att fortsätta att läsa i min svenska bok, hinna med att ringa Clare och Anton, sedan klockan 20 så ska jag kolla på Love Actually. Den visas på kanal 5, så den får ni inte missa! En julig och gullig film är perfekt att avsluta helgen med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback