Inte vilken dag som helst utan...

Är i fullgång med att skriva på min novell. Det gick ganska så trögt i början, men nu är det lite mer flyt i det hela.

Imorgon är det inte vilken dag som helst, utan det är Bäckäng vs Teknis som gäller. För er som inte vet så är det en skolkamp mellan de två gymnasieskolorna. Jag hoppas på att Bäckäng, även kallat H.A.L.I.B (Högre Allmänna Läroverket I Borås), tar hem segern i år igen! Allt kan hända så man kan inte vara säker på hur det går. Det ska i alla fall bli otroligt roligt och det kommer att bli en kanon bra avslutning på terminen. Att få stå i klacken, heja fram laget och känna Bäckängandan, det är aldrig fel! Kommer säkert inte ha någon röst kvar när jag kommer hem, haha. För varje dag så känns det bara mer rätt att jag valde Bäckäng. Länge leve Bäckäng!

Kommentarer
Postat av: Mowgli

Länge Lewe Teknis Ty Wi Äro Bäst

2007-12-19 @ 22:09:12
Postat av: Emma/Skorpan

Det är ännu oklart om jag hejar på dig imorgon ;D Om du är snäll så kanske jag gör det ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback