Grattis Linda!

Först och främst så vill jag gratta en av mina bästa vänner, Linda, på 17-års dagen! Hoppas att du haft en helt underbar dag!
Imorgon ska hon uppvaktas ännu mer, genom att gå på bio och gå ut och äta. Det ska bli riktigt mysigt, det är vi och två av hennes kompisar, Tove och Sofie som ska med. Tyvärr så missar jag säsongsavslutningen av DH, men det är det värt!

Jag sitter och håller inne på ett inlägg som jag har i tankarna, men tyvärr har jag inte tid att utföra mina idéer här på bloggen, som alltid nu för tiden, så det kommer senare. Har nämligen en bok som ska vara utläst imorgon och jag har en del kvar på den, så nu ska jag inte sitta här och skriva en massa strunt utan återgå till Glasfåglarna, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback