Build a snowman

Istället för att läsa så ligger jag i min säng med den bärbara datorn och gör en snögubbe på Facebook, bra där Emma... Jag gör allt annat än vad jag borde göra, händer det också er när ni ska plugga? Jag måste ta tag i boken nu igen, förra gången sa jag att det var sista gången jag skulle hets läsa boken de sista dagarna, men nu sitter jag här igen. I och för sig hade jag läst en del innan jag började igår. Well well, det jag ska göra nu är att borsta tänderna, krypa ner under duntäcket och fortsätta läsa. Måste också fundera på vad jag önskar mig i julklapp av morfar, vi ska nämligen ut på stan imorgon och handla julklapp/klappar till mig, detta ska göras innan jag träffar Linda och company.

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback