Är detta något som jag kan ha i vår?

Imorgon så tror jag att det är många som har siktat in sig på reorna som börjar. När det är rea så kan det lätt bli så att man köper bara för att det är billigt och sedan så hänger plagget bara i garderoben, eller så blir det tvärtom att man verkligen använder det. Hur brukar det bli för er?
Jag har gått och längtat efter rean ett tag, men ändå så känner jag inte ett större shopping sug. Jag har nästan allt jag behöver just nu känner jag, men visst vore det inte fel med lite nytt. Det är några godbitar som jag spanat in och hoppas att de kommer på rean, men annars hade jag tänkt att ligga lite lågt. Det är inte likt mig att ligga lågt när det gäller shopping, men ibland måste man tänka ett steg längre. Det blir lätt att när man fått julklappspengar så försvinner de snabbt igen, men min plan är att spara dem lite så att man inte står där sedan och inte har några pengar kvar alls. Jag låter ganska förnuftig nu, men undra hur det är sedan när jag väl är på rean, haha. De reor som jag siktat in mig på att besöka är Jolinas och Lyckas, sedan finns det säkert andra som jag kommer att gå på, men dessa är spikade.
Eftersom det inte ligger någon vit snö på backen så har jag börjat längta efter våren och sommaren. Framför allt alla snygga kläder! Så en sak jag kommer tänka på när jag springer runt i butikerna är: Är detta något som jag kan ha i vår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback