30 december

Mitt rum
Bild från mitt rum tagen någon gång innan julafton, lite suddig bild dock.

Nu är mitt rum städat och jag har tänt levande ljus. Vi har vilken årstid det än är så har vi jämt tänt ljus hemma, tycker att det är riktigt mysigt. Har även gjort en städning av mig själv, i form av att ta mig en dusch och sedan smörjt in mig i bodylotion. Lånade mammas bodylotion från The Body Shop som doftar clementine, den doftar så himla gott så jag sitter nästan och luktar på mig själv, haha. 
Nu efter att jag duschat har jag dragit på mig tights, mys strumpor, röd längre tröja och över det min Sebago hood. Sebago hooden som jag köpte i somras är verkligen hur mysig som helst. Jag är verkligen glad att jag slog till på den när jag var i Strömstad. Först så såg jag den i en butik som heter Pettersons, men tvekade att köpa den då över som den kostade 800 eller 900 kr. När Natalie, Andrea och jag åkte upp till köpcentret Nordby så fanns hooden i en butik på rea för 500 kr tror jag att det var. Då kunde jag minsann inte annat än att slå till!

Det som jag tänkt göra resten av kvällen är att läsa, kanske sticka och ringa till Sofia.
Usch, jag kom på att det bara är en vecka kvar av lovet nu, det är ångest framkallande! Har inte alls lust att börja skolan igen, men vem har det? haha Vi har en hel del arbeten som ska vara klara andra veckan efter lovet och jag tänkte ta tag i det nästa vecka. Vill hinna klart med så mycket som möjligt, så att man inte sitter där de sista dagarna och har panik. Denna termin ska jag försöka att slippa den paniken, den förekom denna termin som var och det är inte roligt vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback