21 december

Ja, nu har jag jullov och den känslan är inte att leka med!

I morses så var det julavslutning på skolan, i form av en julshow som utfördes av elever på skolan. Den var verkligen toppen! Vilka talanger det är som går på skolan säger jag bara. Efter den så var det fika i klassrummet och sedan slutade vi.
Resten av dagen har jag hittat på lite olika. Sov en stund när jag kom hem, legat i sängen med min bärbara dator och kikat runt överallt. Var också iväg och lussade på Grand Hotel (jag vet att lucia är över, haha). När jag kom hem sen så klädde mamma och jag granen. Vi brukar jämt göra det dagen före julafton, men i år ville vi vara ute i god tid. Jag var lite skeptisk till granen först, vi brukar jämt ha kungsgran, men inte i år. Det visade sig i alla fall sedan att granen blev riktigt fin, kanske dyker upp en bild på den här på bloggen.

Imorgon så tänker jag bege mig ner till stan och handla mina julklappar. Vissa får säkert panik nu för att jag gör det så sent, men jag är väldigt lugn. Har nämligen knappt haft möjlighet att hinna med och köpa det förens nu. De som jag ska köpa till är mamma, pappa och Johan. Till pappa ska mamma, Johan och jag köpa en gemensam present till. Så det är bara mami och Johan som jag ska köpa till, har ett hum om vad jag ska köpa i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback