11 december

Idag har det faktiskt varit en riktigt mysig dag. I skolan så var det håll i gång med Fanny, Sandra och mig, höll på att flumma som bara den, vilket var väldigt kul. Fanny var verkligen på g vill jag lova, haha.
Efter skolan så satte jag mig i skolbiblioteket och fortsatte att skriva på min svenska arbeten och jag kom faktiskt riktigt långt. De är numera klara, vilket är en lättnad. Därför sitter jag uppe och firar, haha. Kanske inte riktigt, men jag har så kul när jag pratar med Anders så jag kan inte riktigt slita mig, haha.
Efter att jag kommit hem från skolan i alla fall så var jag bara hemma en kort sväng för att sedan åka ner till stan. I stan mötte jag Linda och Tove och vi gick och kollade på bio, vi kollade på Hairspray. Det var en riktigt bra film med ett otroligt bra budskap, om du inte sett den så se den! När vi sett klart på bion så var vi inte så hungriga så vi gick och satte oss på Café Latte där Sofie kom och mötte upp oss.

Det var en otroligt mysig kväll och nu är det dags för Lilla Emms att krypa till kojs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback