Varför, varför, varför?

Varför, varför varför lär man sig aldrig att inte ta på sig skor som man vet att man kommer få skoskav av?

Idag gjorde jag detta misstag. De kändes sköna när jag provade dem innan jag gick ner till stan, men efter halva vägen inte fullt så sköna. Att det började ösregna och att jag var några minuter sen till att möta upp Lollo gjorde inte saken bättre. Efter mycket om och men så pallrade jag mig gåendes på tå ner till stan. Som tur är så hade Lollo plåster med sig (hon har jämt ett litet överlevnadskit i sin väska) så hon räddade min dag.

Vi hade i alla fall urtrevligt och hennes syster Elisabeth joinade oss också efter en stund. Jag gjorde världens kap idag! Efter att ha sett Sofias ursnygga body med rygguringning så var jag sugen på en topp med det. Vad hittar jag inte i svart för 25 kr på MQ? Jo, en topp med rygguringning. Elisabeth köpte en hon med.
Efter att jag köpt den så bytte jag om till den och stortrivs i den.
Den är verkligen kanon skön och perfekt ringning där bak. Kommer nog att bli en favorit. Får nog ta att lägga upp en bild på den och blusen, det kanske blir imorgon.

Nu ska jag gå och lägga mig. Åker ju till Stockholm imorgon och innan dess ska jag fixa lite små saker. Längtar så sjukt mycket efter Paul så det ska bli helt underbart att träffa älsklingen på lördag ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lustigt.. Jag har faktiskt hört talas om den där bodyn/toppen från MQ? Men aldrig sett den själv..:/ Men kul att ni fick den för ett så bra pris! Som sagt du får ta bilder på de och visa här sen :)
Åh va mysigt att du kommer upp vännen min, och att du får träffa Paul. Hoppas ni får det riktigt mysigt tillsammans! Mina tankar komma vara hos er på lördag. Sov gott! ♥

Postat av: mowgli

hej hej
ja la in lite låtar förutom "kalla mig", i våra delade mappar ;) pusspuss

2007-08-17 @ 12:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback