Taggad

Vädret är inte på topp idag, men jag är ändå sjukt taggad för att åka till Liseberg. Anna och Alex kommer och hämtar mig klockan 11, vilket är snart. Jag är så gott som klar, men det enda som behövs göras är att sminka mig lite. Lite mascara och sedan svepa lite rouge på kinderna går på två röda så det är lugnt.

De flesta av vännerna i Stockholm börjar skolan idag. Jag är glad att jag gör det imorgon och inte idag. Skönt att ha måndagen ledig. En sak jag måste göra när jag kommer hem är att leta upp lappen där det står när jag ska börja imorgon. Vore ju kanske inte toppen att komma försent första dagen...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas du fick en underbar dag på Liseberg! Du anar inte hur avis jag är på dig som bor så nära det.. :) Det var längesen jag var där men det är alltid lika roligt + att det är tusen gånger roligare att gå på Liseberg än vad det är på Gröna Lund i Stockholm (där det tyvärr hänger så många fjortisar numera!)
Men men ett STORT lycka till imorgon! (Din stora dag!) Hoppas allt går bra i skolan och att ni får en bra klass och en bra mentor :) *håller tummarna för dig!* Nej nu tänkte jag ta och sova.. Hoppas du får en fortsatt bra kväll/dag (beroende på när du läser detta!) Pussar <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback