Mysfredag

Idag så fick jag en moppe av min morfar. Tyvärr så är den inte ihop monterad och så än, men om några dagar så får jag den. Den är galet snygg! Så nästa helg blir det att ta moppekörkort, hur det nu kommer att gå, haha.

Just nu så har vad jag förstått det som några av crewet från Saltis liten avskedsfest för Katta. Skulle mer än gärna velat vara hos dem nu. Antingen där eller hos Paul, saknar honom otroligt mycket. Även fast vi bor flera mil från varandra så slipper han mig inte, haha. Utan vi pratar med varandra varje dag i telefon. Stackars han som får höra mitt tjöt hela tiden.

Eftersom jag varken är hos Paul eller mitt älsklings crew så måste jag ju underhålla mig med någonting. Det går väl egentligen ingen större nöd på mig. Jag hade för en liten stund sen räkfrossa med mamma, pappa och morfar. Sedan har jag en hög med färska modemagasin jag inte läst. Så jag ska nog inta soffan med en bunt tidningar, pistagenötter och mineralvatten. Så kommer jag att fortsätta min mysfredag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej gumman! :) Tack så jätte mycket för det gulliga sms:et både tjejerna (katta, mimmi & jag) och killarna (ja du vet vilka..) blev jätte glada och alla hälsade tillbaka! Ja det blev som sagt en mysig liten träff hemma hos Tobias ikväll, vi pratade en del, hoppade studsmatta (i mörkret!) och myste ute på hans balkong.. Jag hade så gäärna velat haft dig med :( Saknar dig såå mycket!
Jag ringer dig imorgon det finns mycket som du måste höra.. ;) Pussar & många bamse kramar :) /Sofia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback