"Idag måste jag lägga mig i tid"

Varken hela denna eller förra veckan så har jag spenderat kvällen framför TVn. Jag har spenderat kvällarna vid telefonen istället, nästan exakt varje kväll. Först idag så pratade jag med Clare och sedan nu så har jag pratat med Paul. Varje dag säger jag jämt: "Idag måste jag lägga mig i tid." Ändå blir det jämt att jag lägger mig vid halv tolv, lite väl sent kanske. Nu idag så håller jag faktiskt detta ganska bra för att elva är en ganska lagom tid. Så nu ska jag snabba mig med att tvätta ansiktet med de grymt bra produkterna från Clinique, ta ut linserna och borsta tänderna. Then time to go to bed!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ville bara säga att jag saknade dig ikväll hos Ulrica.. Om ändå du hade kunnat varit där :( Men men det var kul att få träffa dom flesta och jag kom på en sak. VI (Du & jag alltså) har såå mycket som vi måste planera inför Taizé! Åh va jag längtar :D hihi men nu ska jag ta och följa ditt exempel och gå o lägga mig. Dröm fina drömmar! Pussar & kramar <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback