Emma följer strömmen

Nu har jag följt strömmen och skaffat mig Facebook jag med, även fast jag är lite efter alla andra. Well well, nu kommer jag väl sitta där och häcka när jag inte har något bättre för mig.

Var ju som sagt en sväng på stan idag och det var trevligt. Gick in och ut i varenda affär. Först hittade jag inget, men sen när jag mötte upp mamma efter att hon slutat jobbet då gjorde jag det. Vi tog en sväng till MQ och väl där hittade jag en jättesöt blå vit randig blus som fick följa med hem.
 Det känns som om blusen kommer att bli en favorit som kommer att matchas med vitt linne under, gärna mitt Filippa K och jeans/jeansshorts. Till det så kommer jag ha min kära vapendragare Stormklockan och min nyfunna duo som består av ett Snö armband med glasstenar plus mitt Tomas Sabo armband utan berlocker. Tomas Sabo armbandet är inte nyfunnet, men Snö armbandet är det. Min kära mor och far var så gulliga att skicka med lite presenter sedan de var på kyssning till mig när jag var på konfan.

Det som står på schemat imorgon är att träffa Mowgli/Lollo klockan ett. Vi ska fika och sedan möta upp hennes kära syster. By the way så hade de lagt in en väldigt rar kommentar här i bloggen.

Nu, dags för en dusch och sedan hoppa i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback