Datorn laggar

Min dator laggar som fan rent utav sagt. Den fungerade utmärkt igår, men inte dag. Så tills vidare så sitter jag vid Johans dator, vilket han inte kommer att tillåta en lägre tid.

Dagen i skolan idag var väldigt bra. De tjejerna jag umgås med från klassen är hur sköna som helst, vi skrattar större delen av tiden. När en lärare sa Mikeal istället för Mikaela till Mikaela så brast vår koncentration helt. Vi spann vidare på det och kom på en massa saker. Det var väl inte så kul tänkte ni, men jag lovar att det var det!
Vi fick två läxor idag som vi har tills på torsdag. Några sidor vi skulle läsa i historian och skriva ett brev till vår lärare på engelskan. A piece of cake! ;) Ska försöka göra klart så mycket jag kan idag efter träningen. Paul och jag har kommit överens om att vi ska göra klart våra läxor så fort som möjligt och det måste man hålla på ;)

Klockan 18.15-19.30 är det träning idag. Egentligen så är det första mötet på textil/designen, men jag är mer sugen på att träna idag. Kommer inte träna på hela veckan annars och det ger lite ångest. Så det blir träning istället. Är verkligen på hugget med att dansa nu. I söndags när jag skulle borsta tänderna så var jag fortfarande på G att dansa. Så det gjorde jag medans jag borstade tänderna. Pappa bara skrattade åt mig och försökte härma, vilket inte gick så bra, haha. Känns skönt att verkligen vara taggad inför något. Så idag ska jag ge gärnet på träningen.

Det som jag gjort de senaste dagarna är inte så jättemycket. Det har blivit en hel del telefon pratande både med Lissie, Clare och självklart med Paul. Just det, pratade med Sofia i lördags och det var underbart att prata med henne! 
Ni som känner mig väl vet att det inte blir några korta samtal när man pratar med mig. Så ni kan väl lista ut att jag pratade ett bra tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback