30 augusti eller 30 september?

Har precis tryckt i mig två gigantisk tekakor, så nu är jag mätt och belåten. Sova middag på det skulle sitta fint!

Seriöst, det känns som om det är den 30 september och inte augusti eftersom det är så kallt. I skolan så är det som Antarktis, jag lovar!

Igår var jag på en mini shoppingrunda med min älskade mamma. Det jag fick med mig hem var rengöringsprodukter till ansiktet från Clinique och en svart klänning från Calvin Klein. Invigde den tillsammans med svarta tights, röd kofta och ett par vita Converse idag.  Klänningen är otroligt mjuk och skön!
Fick beröm för min outfit av Emilie i klassen idag, sånt blir man alltid glad av!

Imorgon är det inspark som gäller. Har ett hum om vad jag ska ha på mig. Det som jag har i tankarna nu är mina svarta Lord Richards jeans och till det ett vitt axelbandslöst linne med knappar framtill och i tyget så är det som broderade små blommor. Svårt att förklara, men Sofia vet exakt vilket det är eftersom hon var med och var smakråd :) Över det tänkte jag ha en svart kort jacka med trekvartsärm. Tror ni det skulle kunna funka?
Ska gå på insparken med Hanna imorgon och måste ta att ringa henne ikväll för att planera lite inför morgon dagen. Har fått ett inbjudande att vi får haka på Sandra från min klass och några andra. Ska fråga vad hon tycker om detta.

Skoldagen idag var lite halv seg, men Mikaela och Sandra gjorde den roligare. De är så otroligt sköna!
Lovar att det ska bli bättre uppdatering här på bloggen snart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller verkligen med dig.. Vart tog "sen" sommarn vägen?? Det är iskallt här med, inatt skulle det bli 4 grader.. :/ Ruskigt kallt..
Åh va mysigt med shoppingrunda! Måste säga att det lät som en grym kombination av det du hade på dig idag, svart klänning, röd kofta och converse! Så du får lite beröm av mig också.. :)
Kul med inspark! Du får berätta sen vad ni fick göra :D Haha jo jag vet PRECIS vilket linne du ska ha på dig ;) Det är så fint och du passar så bra i det så det lär säkert bli en hit där hemma! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback