3 augusti

Det var ett bra tag sedan jag skrev och jag kan meddela att jag lever. Befinner mig just nu i Anders, Johan, Tobbe och Antons rum med ett gäng underbara människor. Får massage av Anders nu också, han ville att jag skulle tillägga det. Imorgon så är alla ledare lediga och då blir det slappar dag för hela slanten. Ska verkligen sova ut. Går upp innan kl. 8 varje dag och det är inte likt mig, men är man tvungen så är man. Konfirmanderna är verkligen otroligt gulliga. Det är 5 tjejer och 16 killar. Vissa har man kommit närmare än andra och de man kommit nära är otroligt uderbara.

Det var en uppdatering från mig så att ni vet att jag lever. Det går ingen nöd på mig och jag har det helt underbart! Vill aldrig åka hem.

Kommentarer
Postat av: amandy

emma, emma! hör av dig när du kommer hem så kan vi styra upp och ses. puss å kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback