25/8

Det är bara jag hemma just för tillfället. Pappa är ute med jobbet och kollar på fotboll och äter middag. Johan har jag inte någon större koll på, men tror att han är hos någon kompis. Mamma är på väg hem från Västerås, så jag har hela huset för mig själv. Detta är väl inte något jag utnyttjar till max. Jag sitter i mitt rum och lyssnar lite på musik och kikar runt lite på nätet.

Sommaren börjar att lida mot sitt slut, om den inte redan har det. Så nu är jag sugen på lite nya höstkläder, men saken är den att jag inte hittar något som faller mig i smaken. Jag har kollat runt i affärerna i stan lite, men där hittar jag inget jag vill ha. Jag har i och för sig inte varit inne på Jolina så jag ska väl ta mig en sväng dit och kolla om de fått in något nytt. Det bästa är nog kanske att skriva en lista på vad jag skulle kunna tänka mig och sedan utgå ifrån den vart jag ska börja leta.

Imorgon kommer jag att vara borta större delen av dagen. Vi är några från föreningen som ska ner till Göteborg och vara med på en träningsdag som Nike anordnat. Jag tror att det kommer att bli grymt kul! Ett av passen ska en av tjejerna från Bounce hålla i, det ska bli så galet kul! Morgondagen kommer nog att ge med sig en hel del inspiration till hösten, plus en massa träningsvärk. Känns som om jag kommer att vara helt död på måndag, haha. Jag hoppas att dagen kommer att fylla upp till mina förväntningar.

Om ni vill ha tips på en bra låt så kan jag meddela att "Here (in your arms) med Hellogoodbye" är otroligt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback