22 augusti

Idag var jag så trött efter skolan så att jag gick och lade mig i två timmar, otroligt skönt.

Vi fick schemat idag och det såg faktiskt ganska bra ut. Nackdelen är väl att det var en hel del håltimmar, men det kan ju vara positivt ibland om man har saker att plugga till.
Vi går inte så jättesent på dagarna. Det är bara en dag vi slutar kl. 16.30 och det är på måndagar, men då börjar vi också kl. 9.25. Det är inte fel. Sovmorgon på måndagar är ju grymt, det är oftast då man är som tröttast.
På tisdagar slutar vi kl. 14.50 om vi inte har profiltid. Vi går till 13.25 eller 12.25 på onsdagar, det beror på vilken språkgrupp man är med i. Vilken man är med i vet vi ej än. Om vi har profiltid denna dagen så slutar vi klockan 15.30 eller klockan 16.00. Profiltid har man ej jämt, så det är ju ganska soft när man inte har det och slutar tidigt. På torsdagarna så slutar vi klockan 15.30 och på fredagarna kl.14.25?  Varje morgon utan på måndagar så börjar vi klockan 8 vilket kan vara lite segt, men vi får ju sluta i bra tid.

Det blev aldrig att vi hann köpa någon kalender till mig igår och idag har vi inte gjort det heller, men imorgon ska mamma och jag göra det.

Nu ska jag ta att läsa lite tidningar hade jag tänkt. Har ännu inte läst ut engelska Cosmopolitan och Instyle som jag fick i födelsedagspresent, så det ska jag fösöka att göra. Fick nya VeckoRevyn igår, så den väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback