15 augusti

Idag känner jag att jag måste ta tag och göra något. De senaste dagarna har jag bara gått hemma och inte gjort någonting, men det blir det ändring på idag. Så nu ska jag fixa i ordning mig lite och sedan ta bussen ner till stan. Känns väl kanske inte jättelockande nu när regnet står som spö i backen, men det är bara att ta ett paraply.
Vid 17-tiden ska mamma och jag sola. Känns som om Spanien brännan är borta. Egentligen så är jag väl kanske inte den som bryr sig jättemycket om man är brun eller inte, men när man väl fått en schysst bränna som man kämpat till sig så är det ju trevligt om den stannar kvar.
Förresten så ringde Anna mig idag och vid gav varandra uppdateringar om vad som hänt när vi senast träffades. Hon, Alexander och några andra av deras vänner som jag lärt känna hade tänkt och åka till Liseberg på söndag, men då är jag tyvärr inte hemma. Så det blir nog att i alla fall Anna, Alex och jag åker på måndag. Jag hoppas att de andra också kan följa med för det vore kanon roligt. Nej, dags att fräscha till sig!


Kommentarer
Postat av: Sofia

åh jag vill också till Liseberg! :D Det var så länge sen sist.. Hoppas ni får det kul där på måndag! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback