14 augusti

Kom nyss hem efter att ha varit ute med Hanna en sväng. Vi har inte setts på hela sommaren och kände att det var dags att uppdatera varandra med både det ena och det andra. Som vanligt pladdrade jag på som sjutton, men jag hoppas att hon kände att hon fick en syl i vädret. Eller har du något annat att tillägga Hanna? ;)

Nu så sitter jag och dricker te. Min hals har börjat att tjockna igen lite och jag hoppas på att te ska hjälpa. Te hjälper mot allt har Lovisa och jag konstaterat, så jag hoppas att det gör det denna gången också. Har varken ork eller tid att bli sjuk. Det är bara en vecka kvar till skolan börjar och vara sjuk de första dagarna är inte speciellt kul. Då missar man ju typ allting och det vill jag inte. Känns läskigt att sommarlovet gått så snabbt. Ändå känns det som en evighet sen man stod på skolgården med tårar i ögonen för att lämna skolan och klassen. Lite by the way information sådär så har vissa av konfirmanderna haft väldigt roligt åt att skolan jag gick på hette Särlaskolan. De tyckte nämligen att det var otroligt festligt att hoppa över l och a så att det blev "Särskolan". Detta var något som jag själv även tyckte var ganska komiskt för att de kom på en hel del kul saker, gullungar hela bunten.

Imorgon hade jag tänkt att jag skulle pallra mig ner till stan en sväng. Tänkte göra det idag, men var så slö att jag inte orkade det.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, du pratade väl mest, men jag fick faktiskt en liten syl i vädret :P haha. Det var kul att träffas igen iaf :) Det känndes verkligen som om det var dags nu! Hoppas att du inte blir sjuk nu inte, det är ju varken bra inför helgen eller nästa vecka ;) Så ta det nu lungt lilla du och drick mycket te och sov ;P Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback