Väääääääldigt manlig

Grattis på 46 års dagen pappsen! :)

Folk fyller år hela tiden har jag märkt.
Var som sagt hela dagen på Erikas och Antonios skola. Gick upp i vid kl 6 sedan så åkte jag med pappa ner till stan och tog sedan bussen klockan 7.40. Det var i alla fall jätteroligt att vara med och se hur deras skola ser ut och hur de har det.
Det fanns en sjuk snygg kille där! Eller som Linda skulle sagt "vääääääldigt manlig" eller om vi båda två sett han skulle vi nog sagt "han va frejs". Man säger alltså frejs istället för fräsch så det är inte så att jag stavar illa ;) Ingen fattar det roliga i det, men det är i alla fall grymt kul och killen var sjukt fräsch. Man dog typ.

Strax bär det av till träningen, vi ska ut och springa. Ska bli väldigt skönt eftersom vädret är så underbart. Var så varmt när jag åkte hem så att det blev för varmt med my new jacket. Ska gå tidigare från träningen eftersom min faster kommer hem hit och hon ska med sitt tåg hem klockan 20 och min träning slutar 19. Så jag vill gärna träffa henne :)

Kommentarer
Postat av: Clare

Haha visste inte att du hade linser! då har vi nåt gemensamt ;)

Postat av: hb

du får hälsa pappsen från mig:D om han vill kan jag skrika "ja mår han leva" nästa gång jag kommer till dig;D

2007-04-13 @ 18:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback