Ta med mina solglasögon och ut i solen och käka

Har precis duschat och tagit på mig nu. Det är så varmt ute, 22,4 grader så att jag tog på mig en av mina alla klänningar. Åh, vad underbart jag mår i detta väder.

Det blev många skratt på träning och även fast jag inte byggde så mycket så var det himla roligt. Anna och jag byggde double base tillsammans. Anna är mycket kortare än jag, men det gick fin fint ändå. Sedan så byggde Susanna och jag som är ungefär lika lång som jag. Har inte byggt bas på ett bra tag så det var kul att lattja lite.

Nu ropar mamma på mig och säger att vi ska käka. Pasta  och kyckling sallad var det om jag inte minns fel. Så nu ska jag ta med mina solglasögon och ut i solen och käka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback